Kızlar, 30 haftalık hamileyim.
Çarşamba günü lavaboya gittiğimde kan geldi, iç çamaşırım da peçete de hep lekelenmeliydi.
Hemen doktora gittim, alttan muayene ettiler, Plasentanın aşağıda olduğunu ve rahim duvarını kapadığını söyledir, NSTye bağladılar sancı çıktı ardından kiloluk serum takıldı.
Doktor idrar yolu enfeksiyonunundan dolayı da kanaman tetiklenmiş olabilir plesantanın şu an ki durumundan dolayı da olmuş olabilir dedi.
Lekelenmem ara ara oluyor, doktor ilaç yazdı onları kullanıyorum.
BÖYLE BIR DURUM BAŞINA GELMİŞ OLAN VAR MI NASIL BIR YOL İZLEMELİYİM NE YAPMALIYIM VEYA BEBEĞİME BIR SEY OLUR MU ERKEN DOGUMA SEBEBIYET VERIR MI LITFEN BILGIDI OLAN DENEYIMI OLAN BENIMLE PAYLASABILIR MI
Teşekkür ederim…