Kızlar merhaba, 24 haftalık gebeyim ama uzun bir süredir yaklaşık 10dkya bir tuvalete gidiyorum günde 3 LT su içiyorum onunda etkisi oluyor. Dışarı artık çıkamıyorum çıkarsam da enfeksiyon kaparım diye de tuvalete gitmiyorum artık altıma kaçırıyorum bebek bezi taksr oldum. Siz nasıl geziyorsunuz? Tuvalet olayını ne yapıyorsunuz? Enfeksiyon kapmıyor musunuz? 🥲