1cocuk1bebek ilk 3 ay istah konusunda iyiydi kusmadim yedim, 4.aydan beri midem bulaniyor ara ara kusuyorum 4.ay asla et kofte vs yemedim tiksindim , 5.ay geri yemeye basladim ama kuş kadar yiyorum mide denen birsey kalmadı , 6.aydan bildiriyorum kusuyorum mide suyum hep ağzımda hep midem yaniyor bulaniyor , bende sizin gibi hani açılıyordu bu iştah 1 tane çikolatayi yiyemiyorum yarısını esime veriyorum 1 tabak corbayla doyuyorum yada salatayla restoranda esim yemek söylüyor tırtıklayarak doyuyorum cunku kendime yemek söyleyip hep esime yediriyorum 2 porsiyon yemek zorunda kaliyordu artik ben sipariş vermiyorum 😄