Elsa57- 26+6 yiz oğluşum dayak manyağı yaptı beni çok net tekmeleri artık doğdun gostericem ben ona anneyi dövmek ne demekmis😂🥰😋🥰😍
azracan20 Elsa57- benimki gece yarısı uyur sabaha karşı uyanırdı tekmeleriyle uyanırdım 😂 şimdi sana bunu yazarken ayağımda sallıyorum 😂 en güzel his bence onların hareketlerini hissedip dışarıdan net bi şekilde görmek 😍😍😍 sağlıkla gelsin bebeğin canım ♥️
_almirasmom Elsa57- 30+2 suan ayagının topugu sanırım sag belıme dogru gezdırıyor acuyor canım bı yandan dıer kızımı sallıyorum annelık cok kutsal🥹
Ebrusisli Elsa57- 27+6 benimki yatarken ayakta otururken sürekli vuruyor sanırım hiç uyumuyor çünkü ben durduğunu hissetmiyorum 😂
1931 Elsa57- 24+6 olduk hareketleri çok net ama uykuda falan hiç hissetmiyorum bir post daha görmüştüm böyle tekmelerden uyuyamıyorum diye acaba benimki erken mi daha yoksa bi sıkıntı mı var acaba? 😕
Gaye1402_ Elsa57- sen bide 34 haftayı gör şuan gözümden uyku akıyor ama alt tarafım bağımsız bi şekilde darp ediliyor 🤣
FyA Elsa57- bnde o hatlarda çok ama çok net hissetmiştim yani 1,5 ay öncesi şuanda hala öle dayak manyagı yapıyo bnde vur oğlum vur diyorum 🤣🤣🤣 yumruk tekme ne gelirse diyorum 😍😍😍 hareket etmemesindense vursun hiç önemli değil 😇😇😇
06Canan Elsa57- 27.haftamdym vura vura bi kaldı canım oğluşum totona vurcm diyorum kızımda bende sana vururum anne kardeşime vuramazsn diyor 😂