Hvva70 benim hiç böyle olmadı çok şükür. Aksine eşim eve gelsin de sarılıp rahatlayayım diye beklerdim. Gebeliğin başlarında eşime de “bak hamile eşin, senden tiksinebilir kokundan rahatsız olabilir yanına yatamazsa sakın bu durumu yanlış anlayıp ona kızma gayet normal ve gecici bir süreç” denmişti bu durumu yaşayanlar tarafından. Yani yaşayanlar var, eşim de hazırlıklıydi bu duruma ama çok şükür olmadı. Zaten başka şeylerden o kadar tiksiniyordum ki eşim onların yanında misler gibi geliyordu 🥹