kardelengurler7 Kızlar 20+1 haftalığım bacaklarımda iki üç gündür geçmeyen aşırı bir ağrı var normal midir? İstemsizce normal mi değil mi diye şüphe ediyorum geçmesi için önerileriniz var mı?
Minigiim-vebenn52 kardelengurler7 magnezyum kullanıyor musun kramplar için kullsn ve erken doğumu önlüyor doktordan iste mutlaka kullanmıyorsan 35 e kadar düzenli kullanmak gerek
Ebrusisli kardelengurler7 valla 27+6 benimde 17 . Haftadan beri aynı magnezyum biraz azalttı birde her gece eşime kantaron yağı ile masaj yaptırıyorum diğer türlü dayanamıyorum bende canım Allah yardımcımız olsun 🤲
myavocado kardelengurler7 magnezyum kullanıyor musunuz. 23. haftalarda benim de gece bacak ağrısı ve kramplarim başlamıştı, doktora söylediğimde magnezyum başlattı iyi geldi bana.
_Rojbin_ kardelengurler7 variz olabilir cnm yada damar tıkanıklığı doktora sormanız laizm ben çok cektim hep variz çıktı
myavocado kardelengurler7 hiç bilmiyorum, yani aslında reçetesiz de alınabiliyor magnezyum ama kendi doktorunuz onermeden de kullanmamak lazım. Sorma imkaniniz varsa telefon ile bir danışın. Olmazsa Her gün maden suyu ve muz tüketmeye çalışın bence kontrole kadar.