Bana geri kafalı diyebilirsiniz belki ama gebeliğimden beri folik asit dışında bir ilaç kullanmadım. Vitamin de olsa ilaç kullanımı beni biraz irrite ediyor. Sonuçta güzel yiyorum ve kan tahlillerim güzel çıkıyor benim bir şikayetim de yok. Bu sebepten eskiden ilaç mı kullanıyorlarmış diyip acil bir durum olmadığı sürece kullanmayı düşünmüyorum 😂