Karar veremiyorum kızımın ismi Asya mı Pera mı olmalı ?
Melisireemm Asya bence çook hoş bir isim✨
Melisireemm Oyum Pera’ya 🥰
Melisireemm Asya bence çok hoşşşş🥹
Melisireemm asya
Melisireemm Pera 🌸
Melisireemm asya cooook fazla var bence pera🌸
Pera 🎈
Melisireemm pera bence 😊
İkiside olsun 🥰 ama olmaz ise Pera olabilir 🌸
Çok teşekkürler kızlar ❤️