Babymom07 Aydan beri ağrım vardı ama şu an arttı ya sol kalçamın içine ağrı giriyor ama sürekli ağrımıyor eğilip kalkınca falan 27+3 üm nedendir sinir baskı yaptığından diye biliyorum ama çözümünü bilen??
minnosbirkiz Babymom07 geçmiş olsun, magnezyum kullanıyor musunuz, aynı sorun arkadaşımda da vardı, ağrıdan yürüyemeyecek hale gelirdi, magnezyum kullanınca geçti, bide demir hapımı ne vermişti doktoru, ikisi sayesinde maşallah çok iyi
Babymom07 minnosbirkiz teşekkür ederim genel vitamin hapı kullanıyorum onun içinde var ama demek ki az geliyor kan tahlili verdim doktora gidince söylerim ❤️