Benimde 35 hafta da hareket hissetmemiştim. Acile gitmiştim. Utrasyoda hareket ediyordu ben hissetmiyordum. Yeri daraldığından dediler ve ayrıca su içmemi söylediler. Ben o ara az su içmiştim. 36 hafta sancılaıp gitmiştim. Bebek kanala biraz girmiş serum ile durdurdular sancıyı. 37 hafya ise suyum geldi. Belki sizinde bebek benim ki gibi doğuma hazırlanıyır olabilir. Siz yinede doktora gözükğn derim