busbus14 Analiz normal doğum düşünüyorsanız tahmini doğum tarihini söylemiştir doktorunuz ama sezaryen düşünüyorsanız genelde 38+larda alıyolar
matmazellayy birmucize1 Beni ne zaman alır ya 35+4 üm sizi erken mi alıyor bi hafta 37 mi olacaksınız
caglaaaa0 35+1 oldum yarın gidicem doktora ama gün verir mi bilmiyorum verirse ne zamana denk gelir acaba 🫣