Kızlar geçen ay kan degerime bakıldığında 10.9 ken bu ay 9.4 e düşmüş demirimde baya düşük ilk doğumum normal buda normal gözüküyor aşırı halsizlik yorgunluk hissim var onerebileceginiz birşey varmi pazartesi doktor kontrolüm var ama bu durum baya huzursuz etti beni