Mucizee80 FairyMoon çok fazla bilgim yok ama geçen hafta bnde test yaptırmak için gittiğim doktor 2. Ve 5. Parametre önemli bizim için dedi onlarda sıkıntı varsa iğne başlarız dedi
Guldane32 Canım hamileyken coraspirin le kan sunlandirici oksapar iğne kullanman gerekiyor hamilelik düşünmeye başladığında aspirine başlaman lazım doktor bana da öyle söylemişti benim de aynı genler heterizogot pıhtılaşma vardı
FairyMoon Guldane32 Doktor ciddi bir durum yok demişti aslında ama bu ciddi bir durumdan sayılmıyor mu acaba
Fatma_ecem4 FairyMoon yok canım artık malesef çoğu kadın kullanıyor başlangıçtan sonuna kadar iğne ve corasprrin ilk hamileligim öyle geçti ikinciye hsmile kaldigimi öğrendiğim gün yine başlattı doktor baya normallesti bu pıhtılaşma durumu ülkemizde malesef
FairyMoon Dilarac merhaba biz eşimle beraber şehir hastanesinde yaptırdık bir ücret ödemedik 3-4 ay içinde çıkar demişlerdi ama 2 ay 1 hafta gibi bir sürede çıktı. Henüz hamile değilim hiç düşüğümde olmadı 🙂
FairyMoon Mucizee80 genetik doktoru önemli bir problem yok dedi ama birde Üroloji doktoruna göstereceğiz tetkikleri o istemişti
Lila2455 Heterozigot taşıyıcısın demek yani bu hamile kaldığında bebekte görülebilirde görülmeyebilirde benimde a1298c heterozigot çıktı doktor önemli bir şey değil ama önlem amaçlı coraspin başlayalım dedi şuan 13 haftalık hamileyim çok şükür bir sıkıntı çıkmadı
FairyMoon Lila2455 maşallah Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin darısı isteyen herkesin başına. Teşekkür ederim
EceQueen Benim bunlardan biri heterezigottu sadece, doltor kan sulandırıcı iğne ile aspirine başlattı. Bazı doktorlar bu sonucu önemsemeyecektir. Benim doktorum garantiye alalım dedi başladık.
FairyMoon EceQueen aslında en güzelini yapmışsınız ne olur ne olmaz. Çok teşekkür ederim fikrinizi paylaştığınız için. Salı günü benim doktorum ne diyecek bakalım :)
papatyaolsun Ben de sonuç bekliyorum. Doktorunuz neler söyledi bu sonuç için. Kromozom hakkında da bilgiler verdi mi
FairyMoon papatyaolsun bende kromozomda her şey normal çıktı canım. Genetik doktoru önemli bir sıkıntı yok dedi, üroloji doktoru ise pıhtılaşmaya yatkınlık var dedi artık en son hematolojiye gideceğim