miniminibebek Kızlar gebeyim 9+2 iki gün önce Dr ürocare şase vermişti bi tane yaklaşık bi saat önce içtim az önce lavaboya gittiğimde iç çamaşırımda kahverengi leke gördüm bunu kullanan var mı normal mi çok korkuyorum
mickey miniminibebek Kahverengi leke bu haftalarda her gebede olur. Yarın mutlaka doktorunuz ile iletişime geçin yada muayene olun. Ben bunun için fitil kullanmıştım geçene kadar. Hafife almayın ama stres yapıp kendinizde korkutmayın yarın mutlaka doktorunuzla görüşün
Damla miniminibebek enfeksiyon var muhtemelen ondan olabilir yinede doktorunuza söyleyin , ayrıca o ilacı içtikten sonra en az 4 saat tuvalete çıkmamak gerekiyor işe yaraması için söylemediler mi
miniminibebek mickey mickey acile gittim karından bi üzerinden götürdü ultrasonu bebeği gördünüz mü daha önce alttan muayene yapmam gerek dedi önceki düşüğümde de böyle olmuştu vajinal muayene yaptı keşke izin vermeseydim o kadar iğrenç bi ortamdı ki çok pişman oldum şehir hastanesine gittiğime güya kadın doğum acildi ama beş para etmez
mickey miniminibebek Vajinal kontrolün bebeğe bir zararı yok korkma bunun için. Ben tüp bebek anne adayıyım ve transfer olduktan sonra yaklaşık 1,5 ay kadar hep alttan muayene etti doktorum. Kendiside açıklama yapmıştı başında,zararı yok diye.
Hasdilq mickey düşük riski olan veya bebeği alta doğru ilerleyen durumlarda alttan muayene zararlı bazen ilişki bile zararlı yani öyle durumlarda ben tavsiye etmiyorum her doktora da güvenemiyorum
mickey Hasdilq Benimde gebeliğim riskliydi ama her kişinin durumu farklı olabilir doktorlar daha iyi bilir tabi. Ben sadece kendi doktorumun bana yaptığı açıklamayı ve alttan muayene olmakta bir risk yaşamadığımı paylaştım.