Mervebltrk bence sizinki gayet iyi merak etmeyin. Doktorlar aşırı stres yaptırıyor. Benim oğlum 2 hafta önden gidiyordu. 36 da doğdu 3250 gr küveze falan girmedi. Doktor beni korkuttu 2 hafta önden gidiyor iri bebek olacak meyveyi kes falan filan. Sonra iyiki önden gitmiş dedim erken doğunca. Ciğerleri falan gelişmişti hemen yanıma getirdiler 🥰 hiç takılmayın keşke benim de öyle olsa çünkü benim büyük ihtimal yine erken doğacak ve bu haftasıyla uyumlu korkuyorum bunda