theblackk Bahsedeyim biraz.Baş geliş ama yukarıdaydı bebeğim.38. Haftada bile.Doktor bol bol yürü dedi her akşam 1 saat tempolu yürüyordum derken nişanım geldi bi ağrı var iki gün çektim ama doğum sancısı gibi 5 dk da bir falan gelmedi.bi geliyor 1 saat gitmiyordu alt tarafıma biri bıçak saplıyor sanki bayağı kıvrandırtıyor ama doğum olsa çoktan doğururdum heralde bebek kanala giriyor yavaş yavaş açılma başlıyor diye düşünüyorum ben tabi.Bir yandan da kanala girmesi bile böyle acılısıyla ben napıcam diyip korkuyordum.Neyse doktora gittim anlattım ağrımı nişanımı.Gel çatalda bakalım dedi.Bebeğin kafası hala yukarıda içeriden 0 dışarıdan 6 cm açılman var.Bu istemediğimiz bir durum.Acılman oldugu için enfeksıyon rskin yüksek bebeğin kordonuda sarkablir dedi baska bi doktoru cagırdı oda muayne etti keske hic acılman olmasaydıda bebek kanala girmiş bekliyor olsaydı işimiz daha kolaydı dedi.Neyse bu şekil bekleyemeyiz yarın suni sancı vereceğiz bazen sancıyla kanala girebiliyorlar ama çok zorlamayız girmezse sezeryana alırız demişti.Velhasıl kelam suni sancı ve suyumu patlattılar 39+2 de bebek kanala girdi normal doğuma devam ettik bi kaç saat içinde doğdu.Omuzu çıktı doğum esnasında.Artık kanala o yuzden mi giremiyordu bilmiyorum.Yada olacağı vardı oldu orta iri bir bebekti 3.765 gr 55 cm doğdu.Doktor buna seviniriz ki bebek omuzundan feragat edip kıvrılıp bir şekilde doğmuş.Çıkamasa vakum uygulansa daha kötü olabilirdi sonuç dedi çocuk doktoru.Kemik kendiliğinden kaynadı 3 ayda.Ağrısız bir durummuş bir çok kişinin başına geliyormuş.İlk duyduğumuzda tuhaf geldi ama araştırınca çok kişide olan basit bir durum olduğunu öğrendik.