sglmyvz-23 20 haftalık gebeyim sola dönük yatın deniliyor bebeğin nefes alıp beslenmesi için ama ben sırt üstü ve sağa dönük daha rahatım bazı geceler kalkıp kendimi sırt üstü veya sağa dönük buluyorum bebeğime zararı var mı ?
Damlaozzz sglmyvz-23 Gece istemsizce sırt üstü yatıyorsunuzdur bir süre sonra sağ veya sol uzun süre kalınamıyor zaten sürekli değiştirmek zorunda kalınıyor ileri haftalarda. Mümkün oldukça sola yatmaya çalışın ama gece uyurken zaten kimse kendini kontrol edemez uzun süreli olmadığı sürece birşey olmaz diye düşünüyorum :)
Selcanmeral sglmyvz-23 sağ ve sol yatmanın hiçbir zararı yok diye biliyorum ama olabildiğince sırt üstü yatmamaya çalış canım bebeğe giden kan akışı yavaşlıyormuş
Dlntkesn sglmyvz-23 sağ veya sol istediğin gibi yat canım hatta belli bi zamana kadar yüz üstü bile yatabilirsin. Doktorum bana sen nasıl rahat yatıyosan bebek de o pozisyonda rahattır dedi uykuda en rahat pozisyonu buluyoruz ister istemez zaten
sglmyvz-23 Dlntkesn bende şimdi kendimi zorluyorum sola yatmada kemigime ağrılar girse bile sırf bebekden dolayı sola yatiodum