Esum48 36. Haftadayım benimde şişiyor sızlıyor ayaklarım. Çorap ayakkabı giyinince üstene havada sıcaksa ayaklarım müthiş yanıyor sızlıyor çok kötü oluyorum. Sabahları uyandığımda üzerine basarken şişliğini hissediyorum artık. Önceden gece dinlendiğimde sabaha şişi inerdi artık öyle olmuyor normalide şiş, ayakta kalınca sarkıtıp oturunca iyice şişiyor. Yüksekte tutmaya çalışıyorum. Soğuk su tutuyorum. Evdeyken çorap giyinmiyorum. Böyle idare ediyorum.