Bende ilk doğumunu 25 saatte yaptım ama hata bendeydi hep yattım hiç kipirdamadim yurumedim yuzmedim. Şimdi daha hareketli olmaya çalışıyorum aslında şimdi ben normal doğumdan değilde sezeryandan korkuyorum. Herkes çok zor olduğunu söylüyor. Normal doğum acı çekiyorsun ediyorsun ama bu beklentin olduğu için geçiyor. Sezeryan doğurduktan sonra çok zor hareket edemiyorsun diyorlar bir de benim Onurhan yamuk ilk başta normal doğuma izin vermişlerdi ama bunda tekrar gorunmem lazım ki bakalım ne diyecekler zor bu işler gerçekten