26 haftalığım, az önce sırt üstü uzanırken kendim karnıma yattı. 6.5 kilo kendisi ama bana çok ağır gibi gelmiyor.
Sonra bebeğim birden aşırı hareketlendi hiç böyle yapmamıştı hani titriyor gibi ritmik hareketler yaptı. Saniyeler içinde onlarca kez dokundu yani nasıl yaptı onu anlamadım.
Sonra eşim korkuttu beni bir şey mi oldu acaba niye kedinin yatmasına izin verdin filan dedi:( bir şey olmamıştır dimi? Niye öyle yaptı acaba.