Demsi_83737 Tugbaab benim baya bi ıslaklık vardı iç çamaşırında ne olduğunu bilmiyorum demiştim doktorum da hemen bu testi önerdi. Bi bakalım ona göre önlem alalım demişti. Ama negatif çıkmıştı