Bugun normal gebelik kontrolü için devlet Hastanesi’ne gittim doktor alttan muayne etti ve rahim ağzında kist olduğunu ve olan kanamanın bundan kaynaklı olduğunu söyledi smear testi aldı ve bana jinekoloji onkoloji bölümüne gitmem gerektiğini soyledi. Daha onceki doktorlar bunu görmediler kanama alanim oldugunu soylemislerdi. Tekrar özel doktora gittim korkudan onunda muayne etmesini istedim doktorda polip olduğunu ve hamilelikte olabileceğini ve genelde iyi huylu olabilecegini soyledi kafam karıştı ne yapmam gerekiyor jinekoloji onkoloji bölümüne randevu aldım ama şimdi aklimda kaldı acaba kötü huylu mu diye başına böyle bişey gelen var mı sürec nasıl ilerledi 8 haftalık hamileyim diye doktor çok müdahalede bulunamadı