Bernakocak Haftadayım ama karnım normale göre çok daha büyük suyum fazlaymış ama aynaya bakmaya korkuyorum 😧 moralim bozuluyor
ilaxidexi Bernakocak riskli bir durumun yoksa bebek sağlıklıysa sen sağlıklıysan bırak boşver büyük olsun 😄
Sibelella Bernakocak bende olmamasına üzülüyorum aksine.Kimse anlamıyor gebe olduğumu doğuma günler kaldı sorsan.Zaten kiloluydum karnım geniş demekki hiç ekstra bı şişlik yok.Yani çok çok az sadece ben ve annem anlıyor çıktığını karnimin😞😞😞😞😞
NurZenkin Bernakocak iç karnın büyüktür.Ki karın büyüklüğü küçüklüğü genetiksel diye biliyorum canını sıkma hiç.Bebis sağlıklı olsun da
Bernakocak Erken doğum riskim vardı 27.haftadan beri çok şükür kritik süreci atlattık zaten 😍artık istediği zaman gelebilir