Teraziii Kızlar 31 haftalık oldum hala isim bulamadım.. oğlumun adı Ediz. Onu direk içimize sinerek koymustuk ama ikinciye daha zor bulmak. Öneriniz var mı
H-ckerana Teraziii Uf aynı biz.İlk oğlumuzu içimize sinerek direkt koyduk.Şimdi ikiz erkeklerimize ne isim koysak hala bulamadık bir değil iki erkek ismi bide 🙈 Bende burda bekliyim.
Kaderrdiler Teraziii hamile kalmadan önce ben nasıl isim bulcam diye hep düşünürdüm hamileliğin 2. Ayında ismini koydum 😅😅 yağız karan olcak miniğim ismi
Satisati Bende bjr hafta önce doğum yaptım oğlumun ismine Aybars ve Metehan arasında kalmıştık Metehan koyduk
H-ckerana Satisati Herkes onu koymuş sanki hoşuma gitmedi pek 🙈 başka öneriniz var mı? Biz Alper ve Emir düşündük.Eşimde Alper ve Eren olsun dedi.Netleşen bişey yok ama 😊
1931 Teraziii Uraz 💙 bizim de oğlumuz olacak ismini uraz koyucaz bir daha erkek olursa Ediz koymak istiyorum uyumlu gibi geliyo bana