Feride_01 Bende ikiz gebeligimde takibimi özgür hoca yapıyordu evet çok güler yüzlü ayakta karşılıyor muayenesi hemen kısa değil her istediğini soruyosun oda cevaplıyor amma velakin; ikiz gebe oldugum halde calisabilirsin aksamalri yürüyüş yap hiç yatma vs dedi diye ben normal yaşantima devam ettim. Rahim kisaligima vs hic bakmadı megersem bende servikal yetmezlik varmış ve herşey yolunda giderken iş yerinde aniden 25+6iken doğumum başladı şehir Hastanesine götürdü ambulans ve ben özgür hocaya 2 gün ulaşamadım telefonla. Açmadı mesajlarımı görmedi. 2 gün sonrada servikal uzunluğun 12 mm olduğunu doğumhanede doğumu durdurmaya çalıştıklarını söyledim imkansız dedi. Aptal sen baktinmida rahim uzunluğuma imkansız diyosun evrakların resmini attım. Yaocak birşey yok doğumu durdurmaya calisiyolarlar doğum başlamış başta ağrın varken gelecektin dedi. Sanki keyfii yürüye yürüye gittim ben şehir hastanesine. Cikamadimda adım atsam doğumum olacakti,8 gün durdurabildiler doğumum oldu ve bebeklerimi Ortadoğu’ya sevk ettiler ikisinide kaybettim kızımı 72 gün sonra oğlumu 3 gün sonra. Şehir hastanesindeki perinatoloji doktoru eğer 24.haftaya kadar takip eden doktor bunu farketseydi ki ikiz gebelerde ozellikle rahim uzunluğuna bakılır dikiş atılırdı surecide yatarak gecirirdin sen bide calismissin yürüyüş yapmışsın ikiz gebelere genelde yatmayı tavsiye ederiz dedi.Bizde dikişi atamadık 25 haftaliktin geldiğinde keseyi patlayabilirdik yapamadık dedi. Ben kim sorumluysa özgür hocasidnan tut şehir has.asistanlarda dahil hakkımı helal etmiyorum.. uzun oldu kusura bakmayın. Bizde çoğu kişinin tansiyesiyle gitmiştik özgür hocaya.