Nergiz7 Kızlar 36+0 ım, bugün yaklaşık 15 dk lık bi âdet sancısına benzer bi sızı yaşadım, normal herhalde bundan sonra dimi ? Bu arada bebeğimin pozisyonu bir aydır ters 🙁😖
Dilekulgtt Nergiz7 1 hafta bakmissin bebek yan donmus yani tam hareket zamanlari benimde tersti bidaki gidisimde duzelmisti 😁
amine4444 Nergiz7 bende 36 yım ve şuan kasık ve bel agrım var uyuyamıyorum sizin gectimi acaba ne yapmak lazım 😔😔😔uyutmuyorda
Nergiz7 amine4444 valla bacak ağrılarım hep var, nefes darlığı ve mide yanması da var. Artık bundan sonrası için normalmiş 🤷🏻♀️