Sonnur2 ınsallah canım benim ilk bebegım karnımda dovn sendromlu oldugu ıcın ölmüş sımdı tekrar hamıleyım bın sukur bı kızımız olucak degerlerımız mukkemel allah ızın verırse kan sonucumuzda guzel gelırse hıc bı sıkıntım yok basımın ustunfr yerı var evlat cunku