34+2 de kontrole gittim bı sıkıntı yok çok şükür kilo vs gayet yerinde yalnız fl.kisa ölçtüm dedi doktor Max 1 hafta kadar sizlerinde başına geldimi böyle birşey.. olumsuz bı durum olmadığını okudum çoğu yerde doktorumda endişe edilcek bı durummus gibi bahsetmedi haftaya yeniden kontrolüm.var bakalım