Kızlar selam . Benim hep riskli gebelik sürecim oldu 30+2 yiz şuan . Ne zmaan belli oluyor normal mi yoksa sezeryan mi olacağı? Zaman geçtikçe korku basıyor. Servikal uzunluğum 16 cm di dikiş atilacakti attirmasim 20 ye yükselmiz 1 ayda 4 cm artabilms . Erken gelebilir bebek diyorlar ama net gün yok . Normal doğum beni çok geriyor