Nurcann111 iyi akşamlar canım inşallah bebeğini hayirlisiyla kucağina alırsın ben formda senin konu başlığını görüb okumuşdum mart ayında tübb bebek anesiyim bende 7 martda sen transfer olmuşdun 9 martda da ben benim ikiz tutdu amma daha sonra birinin 10 haftalık kalbi durdu diğeri benimle çok şükür benim bebegimde 14+3 günlük oldu cinsiyyetini bende bilmiyorum şimdi formda gezinirken seninin konu başlığını gördüm tekrar çok sevindim her şeyin iyi gitmesine şükürler olsun canım inşallah sende bende sağ salim kucağmiza alırız bebeklermizi çok zor günler yaşıyoruz çünkü anne olmak bizim ve bütün evlat bekleyen annelerin hakki Allah yardimcimiz olsun🙏🥰❤️