Kızlar merhaba kusura bakmayın bir soru soracağım,
Saçımda hiç kepek yok şuanda bu zamana kadar da hiç saçımda kepek oluşmazdı fakat saç diplerim refleks olarak kaşıyorum ve kaşıdıkça kepek çıkıyor sizce neden oluyor tıkanmamı oluyor kireçli sularımız