Selam kızlar dişim çok ağrıyor diye doktoruma danıştım dişçiye gözükmem gerektiğini söyledi dişçiye gittiğimde enfeksiyon başlamış dişimde yüzüm sağ tarafı şişti felaket ağrı var çürümüş enfeksiyon başlamış klamoks 1000 mg antibiyotik kullan 5 gün dedi dişçi doktoruma danıştım kullanabilirsin yoksa bebeğe geçebilir dedi kullanan var mı hamilelikte antibiyotik çok korkuyorum yine de 9+1 hafta hamileyim bu arada