Ayse_0110 24.haftadan itibaren bende de su seviyesi inişli çıkışlı ilerledi. Şu an 37 haftadayım. 22’lere de çıktı 15’lere de indi. Yani inebilen bir şey. Gebelik şekeriniz veya şeker hastalığınız yoksa karbonhidrat ve şekeri azaltmak gerekiyor. Azaltınca düşüyor benim, abartınca çıkıyor.