Merhaba kızlar çok şükür oğlumu kucağima aldım darısı sizlere inşallah sabah 9 gibi polikinliğe gittim kontrole ağrım sancım olmadan dr muayenede herseyin normal dedi alttan muayene etti ağrın sancın suyun kanaman gelirse acile gel dedi ve benim o sırada yavaş yavaş sancılarım başlamıştı eve geldim ve sancılarım ara ara artmaya başladı aksam 6 7 gibi kanamam geldi ve suyum sızdı saat 8 gibi acile gittim 4cm açılmayla sancı odasına geçtim sancılarım ve kanamam artmıstı ıkınmamdan dolayı hemen nstye bağladılar sancılarim arttikca alttan muayene yaptılar ve ıkınmamı istediler ve doğumhaneye aldılar saat 21.29 da oğlum doğmuştu 1.5 saat içinde doğum yapmıştım kolay bir doğumdu kızımda 12 saat çekmiştim allah hayırlıca kucağımıza almayı nasip etsin😍🥰🤩😘