Serapkayaa1234 Kızlar adetıme 1 gün var erken gevelk testi yaptım ama sanki t cizgisi daha ıleride olması lazım gibime geldi aşırı silik bide benmi hayal görüyorum yaaaaaa bayılıcqm heycandan lütfen masallah diyin dua edin varsa bende size edeirmmmm 🥲🥲🥲🥲 
_Mother_ Serapkayaa1234 görünürde çizgi var evet kesinliği için kan verin güzel sonuçlar alın sağlıkla inşallah
Ebrusisli Serapkayaa1234 gebelik var bi hafta bekleyebilirsen bekle sonra kan ver ki ikinci gidişinde kese görülür şimdi verirsen bi kaç kere gitmek zorunda kalırsın Buda seni strese sokar 🤲 sağlıkla hayırla gelsin inşallah 🤲
beysenyil Serapkayaa1234 rabbim kucağına almayı da nasip etsin canım benim, bence yarın hemen kan ver ve bize de güzel haberle ile dönüş yaparsın inşallah 🤗
Limonumsu Yeri çok önemli değil canım 2.çizgin var bence gebelikte var bu durumda hayırlı olsun sağlıkla doğsun inşallah 🥰
Serapkayaa1234 Limonumsu canım insallah ya haftaya kan vericem Allahım bu duyguyu isteyen herkese nasıp etsin düşmanıma bile
Serapkayaa1234 benim-kalbim-o evet 5 dkka ıcınde cıktı sımdı kurudu diye daha belirgin canım hatta az once dayanamayıp kaset test yaptım oda silik çıktı aglıycam kesın bısey yok dıye kımseye bişey diyemiyorumda 🥲
Serapkayaa1234 Ebrusisli evet strese girmek istemiyorum haftaya kan vericem ben aman takmıycam napıyım herşey Rabbımın elinde 🤲🏻🥲
Serapkayaa1234 beysenyil insallah amın canım haftaya vercem kanı beklıycem kendımı strese sokmuycam 🥲
myangelson Serapkayaa1234 aha pozitif duruyor kız test hemen mi çıktı ? Eğer hemen çıktıysa hamilesin 😊
Serapkayaa1234 myangelson kuzum 5 dkka icinde cıktı hatta suan daha belirginleşti koyulaştıgı icin heralde 🥲