Maybaby yanii ben ilk doğumum da ped kullandım rahat değildi geçti hatta. Yeğenim depend aldım yeğenm çok memnun kalmış. Bende aldım bakalım 35+2 deyiz bize de iyi gelecek mi? ❤️ Ebe hemşire doktor vs biri ile konuşsanız daha sağlıklı sizi yönlendirebilir 🥹 sağlıkla evladınıza kavuşun inşallah ❤️