Nuralc fff9898- ilk kızımda heyecandan tam 1 ay önce yıkayıp hazırlamıştım, sonra tozlandi kirlendi diye onu dert etmiştim 🤦🏻♀️ Şuan doğumuma bir hafta kaldı hala yıkamadim bunda da geç kaldım sanki 😂
Aerithma fff9898- ben 34te yıkayıp ütüledim dolaba yerleştirdim. Sonra da hastane çantasını hazırladım. Erken doğum gibi bir durum yoksa yani süreciniz normal ilerliyorsa çok erken yapmaya gerek yok bence.
fff9898- Nuralc benim de ilk gebeliğim heyecandan acaba 1 ay önce mi yıkasam dedim ama sonda tozlanır düşündüm 35 haftalık ideal mı
Nuralc fff9898- yani 41 e kadar bekleyen bebisler var 😁biraz erken gibi ama siz bilirsiniz yinede her an hazırlıklı olmakta fayda var tabiki. 37 ideal bence çevremde de genel olarak bu haftalarda yıkadı anneler.
fff9898- Aerithma şuan 27.haftalığım erken doğum riskim yok çok şükür yok ama zaman ne gösterir bilemiyorum
Seyma-10 30 da yıkadım hastane çantasını da dolabınızda hazırladım 30 dan sonra çok ağırlaşıyorum ben zor ayakta durup ütüsünü yaptım o zamanda bile
Ugurhilal fff9898- 36. Haftadayım daha bugün ütülerim bitti çantayı hafta içi hazırlayacağım inşallah 38. Haftada da doğumum olacak
Sinem_klc fff9898- 36+4′üm daha dün yıkadım yarın ütü yapıp hazır edeceğim 🤭 benim gibi son ana kalmayın aşırı zor
Damlaozzz fff9898- 29da bütün kıyafetlerini yıkadım ütüledim hurca koydum toz vs olmaması için az zaman kalada yerlerine yerleştiricem inşallah