Kızlar şu tarz giyiyorum ve seviyorum da dediğim bi tarz asla yok her yaz giycek bişey asla bulamıyorum herkese çok yakıştırıyorum her şeyi kendime gelince yok olmuyo alıp giysemde olmuyo elbise etek hangisiyle iyiyim emin olamıyoeum 1-2 takım kimono takımı aldım altına beyaz tişört giyerim emzirirken vs de rahat olur diye düşündüm ama beyaz tişörtler aşırı gereksiz pahalı…. Millanın yakalı beyaz tişörtleri harici beyqz tişört aldığınız satıcı varmı boynu nasıl kapatıyosunuz siz neler tercih ediyosunuz yazın daha çok ? Fikir verebilirmisiniz ya 🦦