Mervebltrk Kızlar ilk erkek çocuğu amcaya benzer mi detaylı ultrasona girdikdikten sonra sürekli amcasına benziyor ona benzicek diyip duruyor eşimin ailesi ben hem babasına hem bana benzesin istiyorum amcası ne alaka sürekli aynı şeyleri söyleyince de ister istemez sinir oluyorum babasına benziyor deseler asla bişey demem benzesin kalbimi de bozmak istemiyorum ama dua ediyorum amcasına benzemesin haklı çıkmasınlar bize benzesin diye resmen 😂 eşimin kardeşinin küçüklüğü sarışın mavi gözlü çok güzel bebekmiş ama babası annesi varken niye ille de ona benzetmeye çalışıyorlar anlamıyorum eşim kumral ben esmerim amcaya benzeme gibi durumu olabilir mi
_ozlmm Mervebltrk oğlum doğduğunda aynı eşimdi göz rengi saç yapısı hep eşimden almış ve bakınca direk eşimi görüyordum 🙈 şuan 19 aylık görenler hem bana hem eşime benziyor hepimizden almış bişey ama değişti baya ilk doğduğunda daha çok eşimdi😂
Arelmom_ Mervebltrk ah o kadar bensin ki yemin ederim amcamızı severim ben kardeşim gibi ama bende eşime bana benzesin istiyorum ilerde evlendi mi çocukları benzesin tabi ama halanın yok bana benzicek amcaya benzesin demelerinden artık bıktım valla ben bozuyorum da kırmadan ☺️
Ebbruc Mervebltrk valla amcası yoktu ama bana benziyordu oğlum 😂 erkek tarafında hep bi kendilerine benzetme çabası var anasına babasına benzesin de başkasına benzeyince ne geçecek ellerine hep merak etmişimdir
ucigdem _ozlmm oğlum aynı ben 😀 kendımı doğurmuşum 😅😅şuan 8 aylık gözler kaslar ben yanak dudak Baba 😁
Eceninanne Mervebltrk benim 2 cocugum var ne bize benziyorla4 ne bırbırlerıne. Gören diyor bu cocuklar kime benziyor hatta kuvezde mı karıstılar dıyorlar
Mervebltrk Dilarac aslında bakmama gerek yok eşimle kardeşi çok benziyorlar eşim kayınpederimle de benziyor eşime benzetmek yerine amca diyorlar her ay Ultrason resmini gördüklerinde 😂
Mervebltrk Arelmom_ ay gerçekten öyleler cinsiyet belli olmadan kız olursa halaya benzicek diyorlardı hep kendi taraflarına benzesin istiyorlar ben ailemde böyle birşey görmedim ilk başlarda aldırış etmiyordum ama sürekli söylemeleri sinirimi bozmaya başladı 😂
Mervebltrk Ebbruc hamile olduğum ilk andan itibaren yok halasına yok amcasına benzeyecek diyorlardı babasına da diyorlardı sonra döndüler ama asla ben yokum benzeyecekler listesinde 😂
Mucizemses Mervebltrk oğlum ilk doğdu aynı amcası hayatımın şokunu yaşamıştım resmen amcasının minyatür halini doğurmuşum gibiydi o okadar bozulmuştum ki ama büyüdükçe döndü tabi değişti şuan ben ve eşimin karışımı oldu ilk doğduğunda baktıkça amcasını görüyordum karşımda 😂
Mervebltrk Mucizemses Bende öyle olcak diye korkuyorum bide sarışın olursa bizimle hiç alakası olmıcak oğlumun 😂 eşime de üzülüyorum o kendisine benzetiyor aslan oğlum aynı babası falan diyor onun yanında kardeşine benziyor gibi falan diyorlar benzese bile şuan sadece ultrason görüntüsü var sürekli söylemeleri çok yanlış geliyor bana
kubranurleo Genelde erkeğin babası olan dedeye benziyor benim çevremde gördüklerim. Benimki de erkek ve ultrason fotoğraflarında kayınpederimin aynısı 😄 hayır severim kayınpederimi bir zararı yok ama keşke babasına filan benzeseydi bari böyle tuhaf oluyor.
Arelmom_ Mervebltrk ben öyle olduğunda halasına benzeyen biri var bu benim çocuğum bize benzicek diyorum gülümseyerek içimden Allahım nokur inat yapmıyorum yanlış anlama diye devam ediyorum ☺️🙈
sariniz13 Mervebltrk ay benim eşimde eşimin aileside hepsi küçükken sapsarıymış ben ve ailemde esmeriz😂 eşimin ailesi anne tarafıda baba tarafıda renkli gözlü inşallah göz rengini onlardan alır😂
Elif2907 Benim oglum bi bana benziyor bi babasina benziyor bi amcasina benziyor kimin bebeklik fotografina baksam oglum ona benziyor bukelemun gibi cocuk yaptim 😁
BirAskMasali1323 Mervebltrk Erkek dayiya kız halaya benzer derler genelde ama ne kadar doğru bilemiyorum tabi…amca piyasada yok yani 😂size kendisine benzediğini söylediklerinde bunu söyle sen eskilerin sözünde bile yoksun ya oğlum erkek kardeşime benzer ya eşime gibi☺️
Cosimaniehaus Mervebltrk yani benzeyebilir😅 benim yeğenim erkek kardeşimin çocukluğuna çok benziyor. (Dayısı oluyor)
perihankrkya Mervebltrk benim oğlum küçükken dayısının bebekliğiydi simdi 4yasina girecek ayni babası sadece gülerken gözleri kısılıyor bi o bana çekmiş😂😂