Durunun_kardesi Kızlar adetime 2 gün varken gece yaptığım test 25 dk da pozitif oldu sizce var mı bebeğim yoksa yine kimyasal mı eşim kesinlikle hamileain diyor anlıyorum diyor ama ben inanamıyorum asla
CokCahilsinKeskeOlsen Durunun_kardesi fotoğraf yüklerseniz Bir de öyle bakalım normal şartlarda ilk 10 dakika sonra çıkan sonuçlar kurma çizgisi veya yanlış olabiliyor
Ayshababy Durunun_kardesi bu teste hiç guvenme canım tam 11 dakika sonra bende daha belirgin cikti ama adet oldum bu testlerde kuruma cizgisi cok olur
umut0808 Keşke eşinizden gizli yapsanız yoksa boşuna ümitlenmiş olucak oda çünkü ,inşallah pozitif tir, tekrar deneyin koyulaşma varsa pozitiftir
Durunun_kardesi umut0808 aynen ama o ısrar etti zaten yap diye ne bilim sanki yine kimyasal bu 4. Kimyasal olacak üst üste eğer yine kimyasalda
Hatice5855 Durunun_kardesi canım kimyasal gebelikliklerin sebebini ögrenebildin mi. Sanırım bende 3. Cü kimyasalı geçiriyorum
Ummumuhammed Üzmek istemem asla ama fotodan kuruma çizgisi gibi duruyor ☹️ Rabbim sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin inşallah
Durunun_kardesi Ayshababy canım ama ilk kızım da da bunlarla öğrendim doğru verdi sonucu çevremde herkes bunla öğreniyor