Nur5201 Adetim düzensiz bazen 10 gün gecikir bazen 2-3 son adet tarihime göre 8+5 olmam lazım ama bebek 6+1 çıktı doktor kese büyük bebek küçük dedi ve haftaya tekrar çağırdı yoksa kürtaj dedi bu durumu yaşayan var mı? Görseli de bırakıyorum