Serencgr35 Merhaba 31. Haftadayım ama hala kızımın adına karar veremedim. Sanki hangi ismi seçersem seçeyim ona layık değil gibi hissediyorum 😂 Sizce Parla mı yoksa Doğa mı olmalı?
Tugcedora Serencgr35 benim de kızım olacak Doğa Liya koyacağız Allah nasip ederse o yüzden hangi ismi seçeceğim belli sanırım 🤭