myavocado Maviyesil0 ben Liv hospital’a gidiyorum, doktorum nazlı hanım, çok memnunum tavsiye ederim. Güncel doğum paketi fiyatlarını bilmiyorum, Şubat ayında 45-50bin civarı idi hatırladığım kadarıyla