Mdhxj Kızlar reglim 1 hafta gecikti Beta hcg değerlerim Pazartesi 96 Çarşamba 195 Perşembe 301 Cuma 379 geldi Sizce artış nasıl ve kaçıncı haftadayımdır keseyi ne zaman görebilirim
Srp53 Mdhxj bilemedim çarşambadan cumaya en az iki kat artmış olması lazımdı aynı saatte ve aynı yerde mi verdiniz kanı ?
momofmychildren Mdhxj Çarşamba ve cuma arası artışıniz pek sağlıklı durmuyor en son nerde kan verdiyseniz pazartesi de kan verip yükselişine bakın eğer artış varsa sağlıklı gebeliktir Ayrıca betaya göre degil sonn adet tarihine göre hesaplıyorsunuz
CokCahilsinKeskeOlsen Mdhxj Beta değeri ile kaç haftalık olduğu anlaşılmaz son adet tarihinizin ilk gününden itibaren kaç haftalık olduğunu hesaplanır. İki günde bir en az %60 artıyorsa bu sağlıklı bir gebeliktir sizin de anladığım kadarıyla zaten %60 ı geçik artmış. Genelde 3 bin sonrası keseyi görebiliyorsunuz Ama bu kişiden kişiye değişebiliyor bazen Beta değeri çok yüksekten gidebiliyor o zamanlarda doktorun yönlendirmesi ile beklemek gerek ama normal şartlarda 3000 sonrasi kese gözükür
CokCahilsinKeskeOlsen Mdhxj geç döllenme olup olmadığını ultrasonda net anlarsınız. Şu anda değeriniz güzel ilerliyor Muhtemelen bir hafta sonra 10 gün sonra keseyi görebilirsiniz
babygirl02 Mdhxj ablamda yeni hamile 8113 çıktı beta HCG 5 haftalık gebe yani o zaman bile keseyi yeni yeni görmüştü
myavocado Mdhxj betabile hafta tahmini sağlıklı olmaz, adetiniz tam bir hafta gecikti ise 5 haftalıksınız. Son adet gördüğünüz günden sayilacak, 5+3de gözükmüştü benim, sizin de pazartesi veya salı gibi muhtemelen gözükecektir.