nilmur0
Kızlar çok kötüyüm 13+4 haftalık gebeyim. Yalnız son 3 4 gündür yemek yediğim zaman midem şişiyor çok rahatsız edici bir şekilde hiç keyfim yok. En son dün akşam yemeği yedim şuan da bile midem çok kötü kahvaltı yapmadım ne yapmalıyım var mı benim gibi olan 😞😞
nilmur0
.
nilmur0
Bir kişi bari akıl vereydi iyiydi 😒
Gamzeeren
Az ve sık ye canım ben de öyle oluyodum şu an 20. Haftadayım ve hala devam ediyo sanki dünyaları yemişim gibi oluyorum 😬
mervedd
Canım bendede sürekli gaz ve şişkinlik var yiyeceklerle alakalı sanırım geçmiyor ben hergün soda içiyorum sancım varsa sıcak suya limon sıkıp içiyorum dene istersen Allah şifa versin