Bhrdgan 1 tane sigara içmek istiyorum. Kendimi tutmaya çalışıyorum diyorsunuz. Ben içmeyin Başlamadıysanız kendinizi başka bir şeye yönlendirin bırakmış ken tamamen bırakın diyorum siz ailevi sorunlarınızdan bunalıp insanlara sataşmak için mi girdiniz foruma 😏😏 bilmiyorum ama eşinize olan Öfkenizi Saçma sapan şekilde çevreye negatif enerji saçarak Yok edemezsiniz siz pozitif olun inanın insanların öyle dertleri var ki sigara hiç bir şey e çözüm değil yarın öbürgün Bebeğiniz le ten teması. Emme si için sizi çağıracaklar Güzel düşünün İçmeyin 8 aydır içmemişsin ne için BEBEĞİN İÇİN şimdi sana içmemelisin diyen bir insan a bu şekilde Yürümen hoş bir şey değil ben yine. Sana aynı şekilde söylüyorum içmesen ne muazzam ne güzel bir şey içme kendini tut Bebeğin gelecek. Emzirme o kadar güzel bir şey ki ne kadar çabuk emer ise. Sen o kadar çabuk alacaksın onu küvezden