babygirl02 doktorunuza neden sormadınız anlamıyorum. Yazdığınızdan anladığım kadarı ile femera yumurta geliştirici ile bebek için tedaviye başlanmış, dolayısıyla şu an yumurtlama takibi yapıyor doktorunuz, pazartesi de yumurta büyümüş mü, çatlamış mı v.s. bunları kontrol edecek. Çatlama yakın olduğunda ilişki önerecek, kendiliğinden çatlamıyorsa çatlatma iğnesi önerecek. Süreç genel olarak böyle işlese de sizin durumunuzu doktorunuza mutlaka açık şekilde sormanız gerek. Yumurta kaç mm idi mesela son muayenede, atıyorum 19-20mm bir yumurtaniz varsa çatlama yakın demek oluyor, bu da haftasonunu değerlendirmeniz gerek demek, pzt. gittiğinizde çatlamış dese ve siz haftasonunu değerlendirmemiş olsanız bu ay boşa geçecek, doktorunuz iyice süreci anlatmalı, belki de sormadığınız için biliyorsunuz sanıyor.