asell13 Başlıkta belirttiğim gibi konuyla alakasız ama sizlerede danışmak istedim fujitsu klima kullanan varmı memnunmusunuz
asell13 momofmychildren benimde pek içime sinmedi baymak alayım kafam rahat etsin diyorum adanadayız bide bura aşırı sıcak
asell13 momofmychildren ona hiç bakmadım ya çevremde baymak kullanan çok havası güzel boğaz kurutmuypr baş ağrısı yapmıyor yatak odasına alayım dedim