Kızlar selamm, normal gebelik testinin hassasiyeti 25 hcg, benim de betam şu an 12 hcg olsun diyelim.
Test yapsam, testte hiç mi çıkmaz yoksa çook silik de olsa çıkar mı? Sınav sorusu gibi oldu ama merak ettim 😄
Bu hafta 2 kişi mesaj attı seni rüyamda gördüm hamileydin diye, bat 5, evde normal negatif testi yaptım gölge bile çıkmadı. Eşimden erken gebelik istedim gelirken getirecek bakalım 🥹