Merhaba arkadaşlar bebeğim 8 aylık 3 aylık olduğundan beri meme reddi artık son 2 aydır hiç kilo almamış uyku düzeni yok düzgünce emmiyor emdirmek için 40 takla atıyorum devamlı huysuz evde iş yaptırmıyor ek gıda alıyor ama oda doyumluk yemiyor zaten hamileyim ve memeden kesme zamanım geldi 😢 malesef emzirmek ikimizede eziyet oldu dışarı çıkamaz oldum 1-2 kere pembe turuncu idrar yaptı yetersiz beslenmeden dolayı neyse çok uzun tuttum bu süreçte mamalar denedim Bebelac Gold Sma ve Aptamil hiçbirini beğenmedi Bebelac alerji yaptı Smayi kustu zorla içti ve bunlar oldu çay kaşığı ile denedim bardakta içer gibi yaptım büyük küçük şiringa ile denedim biberonlarla denedim uykuda denedim kaşık biberon ile denedim yok hicbir şekilde kabul etmiyor 😢 bu çocuk nasıl beslenecek aklımı kaybedecegim artık stres yapmaktan mahvoldum yaşayan var mı 😢